تحریف شهید بهشتی در شهر با هدف پیاده کردن مسافران باقی مانده قطار انقلاب

مبلغ/ در تابلوهای شهرداری تهران طوری جملات انتخاب شده که القا شود شهید بهشتی با رویکرد کنونی در کشور درباره حجاب یعنی تحمیل آن به همه اقشار جتماعی موافق است.

به گزارش «مبلغ» – امیر دبیری مهر در کانال شخصی خود نوشت: بیلبوردهای تبلیغاتی تهران که از مهرماه ۱۴۰۱ تا کنون مشتری تجاری ندارد به دستگاه پروپاگاندای عقیدتی سیاسی شهرداری تهران در سطح فکر و ادراک ابتدایی علیرضا زاکانی شهردار تهران از مسایل مختلف تبدیل شده است و نحوه تبلیغ مسایل فرهنگی و اعتقادی هم در پایین ترین مرتبه حرفه ای و ارتباطی است چیزی در حد دیوار نوشته های مدارس راهنمایی دهه ۶۰.
معلوم است هیچ یک از خبرگان و نخبگان ارتباطات و تبلیغات و برند در این فعالیت پر حجم و هزینه بردار که از جیب مردم تامین می شود مشارکت ندارند . مثل بسیاری از امور که دیگر مشارکت نخبگان و خبرگان اهمیتی ندارد . امروز که برای کاری راهی مرکز شهر شدم مشاهده کردم تقریبا تمامی تابلوهای تبلیغاتی بویژه در بزرگراهها مزین به عکس شهید بهشتی شده است اما با سیاستی ناجوانمردانه و تحریف گونه در بازنمایی افکار و اندیشه های او بویژه در مسأله حجاب.به گفته دکتر علیرضا بهشتی فرزند شهید و استاد دانشگاه تربیت مدرس، آن شهید بزرگوار مانند ایت الله طالقانی هر چند با اصل حجاب موافق بودند اما قطعا و یقینا با حجاب اجباری مخالف بودند چه برسد به استفاده سیاسی از حکم فقهی حجاب. اما در این تابلوها طوری جملات انتخاب شده که القا شود
شهید بهشتی با رویکرد کنونی در کشور درباره حجاب یعنی تحمیل آن به همه اقشار جتماعی موافق است . این یعنی یک تحریف بزرگ در اندیشه های یک شخصیت اصلی در انقلاب .
نکته مهمتر اینکه چرا نظرات شهید بهشتی درباره خیلی مسایل دیگر مانند مذاکره با آمریکا ، آزادی های اجتماعی ، مردم سالاری ، تحزب ، حقوق بشر ، مدارا با منتقدین و حقوق بشر و… توجه این نوانقلابی های بر صدر نشسته را جلب نکرده است و فقط گرته برداری تحریف گونه از آرای او را برگزیدند. راستی اگر افکار شهید بهشتی جذاب است چرا مساعدتی برای انتشار اثار او انجام نمی شود و فرزندان ایشان دست کم به بنده گفته اند که اراده ای در کشور برای انتشار اندیشه های بهشتی وجود ندارد.
اما پیامد ویرانگر دیگر این اقدام شهرداری و نهادهای همسوی آن بریده شدن معدود جوانان و نوجوانانی است که بواسطه سخنرانی و نوشته های امثال ما تصویری نسبتا موجه از انقلاب و نظام و رهبران اصلی ان از جمله شهید بهشتی دارند. این نسل می گوید شهید بهشتی که می گفتید دنیا دیده و خوش فکر بود هم که چنین نظراتی داشته؟!!!! و مثل افرادی می اندیشیده که در جامعه پمپاژ نفرت می کنند!!؟؟
باری ،جریانی که با کج فهمی و قدرت طلبی و دنیا زندگی کمر خود را سفت و عزم خود را جزم کرده تا فوج فوج مردم و جوانان را از قطار انقلاب و اسلام و جمهوری اسلامی پیاده کند و با تسلط بر همه نهادها به موفقیت های زیادی هم دست پیدا کرده اخیرا وارد فاز جدیدی شده و آن هم تحریف ارای امثال شهید بهشتی است .باید منتظر این توطئه شوم درباره مطهری و طالقانی و امام موسی صدر و هم باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.