داعش می تواند در متن مکتب شیعه هم جای بگیرد!

مبلغ/ هادی سروش گفت: داعش فقط یک انحراف در اسلام نیست، بلکه می تواند این سنخ انحرافات در متن مکتب شیعه هم جای بگیرد همانطوریکه «غلات» در متن شیعه بوجود آمد و ائمه (ع) بشدت با آن مبارزه کردند. سطحی نگری ، جاهل دانستنِ جامعه ، ترویج اسلام فاقد عقلانیت، و ارائه اسلامِ منافی با اخلاق و حقوق انسانها میتواند خدای نخواسته زمینه شیعه داعشی را رقم زند!

​به گزارش”مبلغ“- حجت الاسلام سروش تصریح کرد ؛ داعش فقط یک انحراف در اسلام نیست ، بلکه میتواند این سنخ انحرافات در متن مکتب شیعه هم جای بگیرد همانطوریکه “غلات” در متن شیعه بوجود آمد و ائمه (ع) بشدت با آن مبارزه کردند. سطحی نگری ، جاهل دانستنِ جامعه ، ترویج اسلام فاقد عقلانیت، و ارائه اسلامِ منافی با اخلاق و حقوق انسانها میتواند خدای نخواسته زمینه شیعه داعشی را رقم زند!

استاد هادی سروش در جلسات هفتگی خود در هیئت انصارالمهدی در مورد انحرافات داعش به بازشناسی تفکر انحرافی داعش پرداخت و گفت : داعش با تفسیر به رآی از قران و از کار انداختن بسیاری از آیات قرآن که سخن از ایمان اختیاری و توصیه به روابط با دنیا دارد بدترین نوع تروریسم را به نام اسلام در جهان ایجاد نموده است!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مریم می‌گوید

    استاد گرامی بسیار عالی بود سپاس از توضیحات شما ایکاش گوش شنوایی بود